Open leesclub over Sonny Boy

Gepubliceerd op: 24 oktober 2023 12:13

In november is het Heel Nederland Leest. Onder het motto ‘Eén boek, duizend gesprekken – een goed boek brengt gesprekken op gang en verbindt lezers met elkaar’, geven bibliotheken dit jaar ‘Sonny Boy’ van Annejet van der Zijl cadeau. Leescluborganisatie Senia viert dit feest graag mee houdt op 29 november een open leesclub in Bibliotheek Tubbergen.

Tijdens de open leesclub gaan deelnemers met elkaar in gesprek over ‘Sonny Boy’. Wat vonden zij van het boek? Wat viel hen op? Heeft het nieuwe inzichten gebracht...? Het is leuk om te ontdekken dat de betekenis van hetzelfde boek voor iedereen anders kan zijn. De boekbespreking kan op elke manier gehouden worden. Plezier en openheid staan voorop.

Leeswijzer
Speciaal voor deelnemers heeft Senia een verdiepende leeswijzer gemaakt. Deze geeft praktische tips over hoe je een open leesclub kunt houden. Daarnaast bevat het achtergrondinformatie over ‘Sonny Boy’ en Annejet van der Zijl. Ook is een lijst met vragen en discussiethema’s opgenomen. Deelnemers krijgen de leeswijzer per e-mail toegestuurd.

Aanmelden
De open leesclub is op woensdag 29 november om 14.00 uur tot 16.00 uur in Bibliotheek Tubbergen,  Raadhuisplein 4. Deelname is gratis en iedereen kan meedoen. Graag vooraf aanmelden.

Doe mee en ontdek hoe leuk het is om samen met andere over boeken te praten!

Boek cadeau
Het boek Sonny Boy krijg je vanaf 1 november cadeau bij Bibliotheek Tubbergen zolang de voorraad strekt.

Meteen aanmelden